top of page

Tweede Stap AA-Twaalf-Stappen-Programma

“Wij zijn gaan geloven dat een Macht groter dan wijzelf ons weer geestelijk gezond kon maken”.
pablo (22)

Ik wil nogmaals duidelijk maken dat de beschrijving die ik hier geef, mijn persoonlijke belevenis is.

Ik raad de lezer van dit bericht aan om contact te nemen met

Hier kan U de gepaste literatuur aanvragen omtrent de twaalf stappen, ook in andere landen dan België en Vlaanderen kan U op de gepaste sites terecht via de zoekmachines.

Ik ga dit bericht kort houden, omwille van het feit dat het voor mij gemakkelijk is geweest om me in dit principe in te leven, gezien ikzelf gelovig ben.

Ik ga het hierover uitgebreider hebben in mijn Blog die ik ga maken met de uitleg van hoe elke stap kan gelinkt worden aan De Bijbel. Dit ga ik dan doen samen met de pastor van onze gemeenschap.

Maar ik hou me hier aan het basisprincipe van AA .

“AA is er voor iedereen die meent dat Hij / Zij een drankprobleem heeft, kan hulp vinden bij AA. Niemand wordt uitgesloten omwille van geslacht, Leeftijd, Sociale rang, godsdienstige overtuiging of politieke opvatting”

Lees alles omtrent de werking en de opvattingen van AA ==>>>KLIK HIER

Groetjes en tot het volgende bericht

2 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page