top of page

#Theo-Herbots-Open-Vld-Tienen samen met de andere kandidaten Gemeenteraadsverkizingen 2018 op de fot

xxxxxxxxxxxx

“Op de foto die genomen is op het ogenblik dt alle partijleden van Open-Vld-Tienen hun stem mochten uitbrengen werd deze foto gemaakt van alle kandidaten tesamen.”

Spijtig konden een paar kandidaten door omstandigheden er niet bij aanwezig zijn, Rudy Struyf,Dave Froidcoeur, Marleen Conard, Michael Belek, Ernst Vranckx. De andere staan er wel op.

Ik “Den Theo” is dat schoon manneke op de foto de derde van rechts vooraan op de foto.

De tekst hierbij heb ik overgenomen uit de lokale Burgerkrant.

“De leden van Open-Vld hebben massaal de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkizingen 2018 goedgekeurd. We zijn klaar om met dit Team #Tienen volledig blauw te kleuren!

We zijn dan ook fier om deze lijst aan U te kunnen voorstellen. Stuk voor stuk gedreven én bekiwame mensen die keihard willen werken aan een betere stad #Tienen. We hebben maar liefst 19 nieuwe kandidaten voor de #Gemeenteraadsverkiezingen-2018, met in totaal 16 mannen en 15 vrouwen op de lijst. Bram Delvaux is lijsttrekker, gevolgd door OCMW-raadslid Rita Vanlangendonck, schepen Edy Poffé en raadslid Peter Loosen. Fractieleider Bert Valkeniers en vaste waarde Josette Wagemans duwen de lijst.

Josette is met haar 75 jaar de oudste kandidate. Opplaats 5 zijn we met Ketty Vanherle verzekerd van een goed resultaat en op plaats 6 staat de bekendste ex-Flik van Tienen, Rudy Struyf. Daarna volgt onze Partij-Secretaris Inge Morren. Op 7 en nieuwkomer en blauw konijn Dave Froidcoeur op 8 Advocate Laurence Fabre staat op 9 en de 10de plaats is voor Evi Serron.

We hebben niet alleen rasechte Tienenaren op de lijst staan, maar ook kandidaten die afkomstig zijn uit Leuven (Melina Lopez en Mikhael Belek), Sint-Truiden (Wendy Vanleeuw) en ex-Antwerpenaar Alain Minsart. Vannessa Van Genck en Ernst Vranckx hebben een Blauw verleden in Hoegaarden.

Met zijn 19 lentes is Tim Claesszens onze benjamin.

Daniel Raymaekers, Katrien Smolders, Marleen Conard,#Theo-Herbots en Marie Hellebuyck zijn oude bekenden. En met Lorenzo Hoebrechts, André De smet, Nancy Paulis, Roel Libotte, Sonia Cleynen en Ils Poffe halen we een pak talent en enthousiasme in huis. Op de provincie lijst neemt Eddy Poffé de 2de plaats voor zijn rekening.

Dit artikel wordt eerstdaags aangepast met de foto van de kandidaten er bij.

Nu evenwel nog iets meer over mezelf #Theo-Herbots-Kandidaat22-Lijst-Open-Vld,

Ik krijg regelmatig de vraag waarom ik die toch reeds zoveel jaren stemgerechtigd bestuuurslid van open-Vld ben pas op de 22ste plaats sta. Daarom deze uitleg.

#Open-Vld-Tienen is heel democratisch ingesteld en door het Bestuur werden er mensen (wiens namen ik hier anoniem wil houden) aangeduid om de lijst kandidaten #gemeenteraadsverkiezingen 2018 op te stellen.

Eén van de punten die hier gehanteerd werden was de ambitie van de kandidaten om ook daadwerkelijk een mandaat na te streven. Welnu, op het ogenblik dat ik me heb kandidaat gesteld had ik die ambitie niet. Ik had wel de ambitie om stemmen binnen te halen waar #Open-Vld deze normaal gezien niet binnen haalt. Evenwel dit is ondertussen veranderd.

Maar voor mij blijft het gelijk op welke plaats ik sta. dat ik nu pas op de 22ste plaats sta maakt me niet veel uit. Vanaf de derde plaats moeten de kandidaten het toch hebben van de naamstemmen.

Sinds ik begin 2011 alleenstaande ben geworden, wandel ik dagelijks door mijn prachtige stad #Tienen en ontmoet ik heel veel mensen (ik begin stilaan de bijnaam te krijgen #De Wandelende biechtstoel )

Ik praat met “iedereen” arm of rijk, Zelfstandigen, arbeiders, bedienden en werklozen. Het is daar dat ik mijn stemmen ga halen.

Bekijk de video hier beneden maar eens met mijn programma als #Theo-Herbots-Kandidaat22-Lijst-Open-Vld,


Ik praat zowel met #Moslims als met #christenen en mijn principe is, als men met iemand praat moet men ook weten waarover men praat, daarom heb ik in het verleden zowel #De-Bijbel als de #Koran gelezen. Op die manier weet ik wat er bij #Moslims en #christenen omgaat en kan ik open gesprekken voeren.

Tienen wordt de laatste jaren overspoeld met mensen van allerlei andere nationaliteiten en we kunnen kiezen om mekaar te negeren of om met mekaar te leren omgaan om van #Tienen een stad te maken waar het aangenaam is om te leven.

Een Afrikaan heeft me een tijd geleden een Afrikaas spreekwoord geleerd

“men kan niets geven of ontvangen met gesloten vuisten”

En dit is inderdaad zo. Ik heb reeds heel wat geleerd van mensen van andere origine.

Eén van de dingen die ik geleerd heb is dat mensen van andere origine, ook al hebben zij zich hier goed geintegreerd, ook al hebben zij hier de taal geleerd, ook al hebben zij hier werk gevonden, dat zij opfleuren als zij iets in hun taal van herkomst kunnen lezen. Daarom heb ik onlangs een speciaal programma geschreven om mijn Open-zone te vertalen in meerdere talen.

Dat zijn de plaatsen waar ik mijn stemmen wil en ga halen.

Waarom ik deze website heb omgevormd tot een politieke campagne heb ik uitgelegd in een ander artikel.

Waarom ik Blog leg ik meteen uit in een video hier beneden, maar eerst nog dit, ik was bezig om mijn politieke campagne andere belangrijke en succesvolle website Groeten uit Tienen te voeren, maar dat werd mij niet in dank afgenomen door mijn talrijke volgers (meer dan 2.630.000 bezoekers in 176 landen en meer dan 3700 inschrijvingen op de nieuwsbrief), daarom heb ik deze blog terug omgevormd tot een politieke campagne.

Daar ik ook heel actief ben op verschillende Social-Media heb ik al deze verschillende Social -Media samengevoegd op één site

Hier beneden een video waarom ik blog


Dat ik ook al eens van een grapje hou toon ik aan in de video hier beneden


Maar nu terug iets serieuzer over mij. Ik heb drie jaarlang vrijwilligerswerk gedaan voor het #CAW waar ik wekelijks cursussen relaxatie gaf een stukje van deze lessen vindt U in de video hier beneden, maar ik heb ook een jaar lang vrijwilligerswerk gedaan voor #erm-inerm


xxxxxxxxx

Mensen die interesse hebben in mijn cv, kunnen altijd terecht op de site die ik speciaal hiervoor gemaakt heb.

Ik heb in het verleden puur uit hobby heel wat websites gemaakt als U een kort overzicht wilt kan dat HIER

Dat ik ook bekommerd ben om het milieu kan ik aantonen doordat ik jarenlang bestuurslid geweest ben van #VELT (Vereniging ecologische Leef en teeltwijze) en #Natuurpunt en dat ik momenteel nog altijd bestuurslid ben van de #MAR milieuadviesraad.

Daarom heb ik op mijn YouTube-kanaal twee succesvolle video’s geplaatst. De eerste om de mensen wakker te schudden, de tweede om te laten zien hoe mooi de natuur kan zijn



Zo nu U dit alles gelezen heeft weet U meteen U bij #Gemeenteraadsverkiezingen 2018 het beste kan stemmen #Theo-Herbots-Kandidaat22-Lijst-Open-Vld,

Maar vooral niet vergeten om U in te schrijven op de nieuwsbrief, in de video hier beneden ziet U waarom


Vriendelijke groet

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page