top of page

#Theo-Herbots-Open-Vld-Tienen

Kogel door de kerk, #Theo-Herbots-Open-Vld-Tienen

Na tientallen jaren militant geweest te zijn bij het V.S.O.A en ettelijke jaren bestuurslid #Open-Vld-Tienen heb ik me nu laten registreren als kandidaat op de #kieslijst-Open-Vld-Tienen #Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Een geboren politieke kandidaat

Theo Herbots Kandidaat Open-Vld is en is altijd een doorzetter geweest. Hij heeft zijn normen zeer hoog gelegd en zal blijven vechten voor verandering totdat zijn visie is bereikt. Theo Herbots Kandidaat Open-Vld werkt al vele jaren in het politieke domein en heeft een geschiedenis van uitmuntendheid en houdt de publieke belangstelling dicht bij zijn hart. Bekijk de site voor meer informatie over Theo Herbots Kandidaat Open-Vld en hun visie op verandering.

Door de Sociale ingesteldheid van Theo Herbots, vraagt hij niet alleen een naamstem uit te brengen voor hem alleen maar ook voor zoveel mogelijk andere kandidaten op de De Lijst van #Open-Vld-Tienen

Wie dat zullen zijn verneemt U binnenkort

Onder de video hier beneden kan U de link terugvinden naar de website die ik speciaal voor deze verkiezingen heb gemaakt


Om alles te vernemen rond mijn voornemens, mijn verwezienlijkingen en nog veel meer heb ik in het verleden gebruik gemaakt van de mogelijkheid die #Open-Vld biedt aan De Bestuursleden van de plaatselijke Afdelingen om een aangepaste website te maken



Maar ook heb ik via

een compleet nieuwe website gemaakt, wat kan U hier zoal terugvinden?

  1. Een Nieuwsbrief

  2. Een ledenclub, waaar U kunt kennis maken en converseren met andere leden

  3. Mijn Verwezenlijkingen

  4. Mijn Doelstellingen

  5. Een Magazine, met “DAGELIJKS” nieuwe politieke informatie

  6. Een contact-Formulier

  7. Een VIDEO-KANAAL


Vriendelijke Groet

#Theo-Herbots-Open-Vld-Tienen

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page