top of page

#Theo-Herbots| Kandidaat 22 Lijst Open-Vld-Tienen Gemeenteraadsverkiezingen 2018

In de video hier beneden geeft  #Theo-Herbots kort zijn doelstellingen weer als kandidaat voor #Open-Vld-Tienen Gemeenteraadsverkiezingen 2018

#Gewoon-Doen daar begint het mee

Meer over mij, mijn Politieke ambities, mijn verwezenlijkingen,video’s, waarom ik kies voor #Open-Vld, mijn bestuursfunctie als Stemgerechtigd Bestuurslid #Open-Vld-Tienen en veel meer vindt U in mijn


Maar ook in mijn gloednieuwe site (ben er nog verbeteringen aan het aanbrengen)


Onder de video’s ga ik nog wat meer uitleg geven, maar eerst de video met mijn programma



 Omdat de gemeenteraadsverkiezingen 2018 voor mij niet saai hoeven te zijn

heb ik deze leuke video gemaakt, &ls ik dat liedje ’s morgens voor de spiegel zing, dan voel ik me opgepept voor de rest van de dag


Als vroeger Bestuurslid van #VELT (Vereniging Eologische Teelt en Leefwijze), Natuurpunt en huidig Bestuurs-Lid MAR (Milieu-Advies-Raad), ben ik bekommerd om het Welzijn van de huidige generatie, maar ook voor de Volgende generaties..

De Wereld die wij nu scheppen is de wereld waarin onze kinderen en kleinkinderen moeten opgroeien een wereld van #aarde-Opwarming.

Opdat iedereen er zich bewust van wordt dat de  #aarde-Opwarming het leven van de volgende generaties gaat beïnvloeden heb ik de volgende video gemaakt.

Onze kinderen verwennen met allerlei luxueuze gadgets, maar hun later opzadelen met een onleefbare wereld is gewoon misdadig


Ik had gedacht om hier meer over mijn Politieke ambities binnen #Open-Vld-Tienen te schrijven, maar gezien ik dit reeds uitgebreid heb gedaan in mijn twee andere websites, zou dit dubbel werk geweest zijn.

Bezoek ze eens via volgende twee linken, schrijf U in op de nieuwsbrieven en U blijft automatisch en als allereerste op de hoogte van #Gemeenteraadsverkiezingen 2018

#Gewoon Doen

ZEKER NIET TE MISSEN ==>>WIE IS THEO HERBOTS ? ==>>

Vriendelijke Groet

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Opmerkingen


bottom of page