top of page

Theo-Herbots-Fotografie | Voorbeeld-Huwelijks-Reportage


TRANSLATE THIS BLOG HERE




Vandaag was ik op wandel in Het Stadspark in #Tienen toen ik daar dit jonge net gehuwde koppel tegenkwam.

Er waren een paar profesionele fotografen bij maar met toelating van het koppel mocht ik toch enkele foto’s nemen.

Ik heb vroeger meerdere Huwelijksreportages gemaakt, maar toen had ik nog een profesioneel fototoestel daar waar ik nu enkel over een zeer verouderde video-camera beschik waar ik mijn foto’s mee maak.

Maar ja het is toch een nieuw begin, daarom mijn dank aan

Danny & Aurelie

Hopelijk nemen zij het me niet kwalijk als de foto’s niet van de beste kwaliteit zijn

Nog veel Geluk en Voorspoed met jullie Huwelijk Danny & Aurelie

Gezien het onverwachtte succes met deze foto’s en de positieve reacties, heb ik besloten om me terug toe te leggen op het maken van Huwelijksreportages.

Bovendien, daar ik ondertussen veel hervaring heb opgedaan met het maken van Websites, wil ik dit op een Unieke manier doen !!!

Ik maak niet alleen De Foto’s, maar plaats ze meteen ook op een Blog.

Op die manier kunnen De Gelukkigen, Hun Familie, Vrienden en Kennissen het meteen ook delen via Social-Media, per Mail of gewoon via hun i-Phone, i-Pad op elk moment tonen aan eenieder.

Spijtig

Ondanks dat ik tot tweemaal toe er op gewezen had dat deze foto’s op mijn Blog zouden komen en ik daarvoor toelating kreeg, heb ik vandaag van het Huwelijkspaar toh de vraag gekregen om ze te verwijderen.

Het argument dat zij hiervoor aanhalen is begrijpelijk. Zij wistenniet dat dit via mijn Blog en mijn andere site ook zou gedeeld worden via Soial-Media en een Huwelijk is toch nog altijd een intiem iets.

Daarom ben ik onmiddellijk op de vraag ingegaan en heb de foto’s verwijderd.

In elk geval heeft het me toh er toe aangezet om terug te beginnen met Huwelijksreportages, voorlopig nog als hobby en dus tegen kostprijs, maar als dat goed meevalt zorg ik voor de nodige vergunningen om in de toekomst ook profesioneel te beginnen.

Hier reeds een nieuwe Reeks

Vriendelijke Groet

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page