top of page

Theo Herbots Emotioneel

Lees onder de afspeellijst het hoe en het waarom van deze video’s

In deze afspeellijst breng ik de liedjes die mij emotioneel beroeren

De eerste “Vaarwel mijn Vriend” als ls nagedachtenis aan een dierbaar iemand die ik verloren heb De tweede “Du” dit was het openingslied bij het huwelijk van die dierbare die ik verloren heb De derde “Als Het Leven Soms pijn doet”, dit is een christelijk lied waar ik kracht uit haal om me overeind te houden De vierde “de roos” dit toont aan dat liefde die verloren gaat enorm pijn kan doen De vijfde “The Clown”, dit is hoe ik mezelf vaak voel, ik ga vaak lachend door het leven, vertel moppen en fratsen, maar achter dat lachend gezicht gaat vaak heel veel verdriet en pijn verscholen. Ik zal aan deze serie in de toekomst, nog video’s toevoegen, maar dit zijn momenteel wel diegene die mijn onverwerkte pijn naar boven brengen.

Het is niet bedoeld als klaagzang, ik heb ook mooie momenten in mijn leven meegemaakt en zal daar ook videolijsten over maken

Evenwel, opkroppen van verdriet en pijn is voor niemand goed en daarom heb ik deze lijst gemaakt die ik af en toe eens afspeel als uiting en verwerking van mijn pijn

Vriendelijke Groet

Theo Herbots

PS De laatste die ik heb toegevoegd “You Raise me up” van Susan Boyle heb ik speciaal toegevoegd als teken dat er voor iedereen die het emotioneel zwaar heeft, er terug een opstanding kan zijn naar positieve momenten

Bron: Believe

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page