top of page

Theo-Herbots 5 geheimen van afvallen | Theo-Herbots 5 secrets of losing weight

TRANSLATE THIS BLOG HERE




X

Al te vaak willen we het geheim of de snelkoppeling kennen om af te vallen. Het is wat ik meer dan wat dan ook wordt gevraagd in mijn huidige fitnessinspanningen. Hoe heb je het gedaan? Wat is de truc? Vaker wel dan niet als ik vertel dat het moeite kostte, zelfbeheersing en enige tijd, de meesten zijn teleurgesteld omdat ze alleen wilden weten wat het soort “magische pil” antwoord was.

Natuurlijk zijn er dingen die je kunt doen om snelle veranderingen in je gewicht te zien, en een deel daarvan is een geweldige manier om een ​​langdurige inspanning te starten. Dus ik hou van uitdagingen, kortetermijncorrecties in eetgewoonten of fitnessinspanningen als katalysator. Motivatie is een goede zaak. Maar zorg ervoor dat het deel uitmaakt van een grotere inspanning en dat je de onderliggende WAAROM hebt om je ertoe te brengen levenslange veranderingen ten goede te veranderen.

Met dat in gedachten, hier zijn mijn top 5 “geheimen” om af te vallen. Deze meer dan wat dan ook waren een ruggengraat voor mijn verlies van meer dan 50 pond in iets meer dan 2 maanden gerichte inspanning die de basis werd voor mijn # X4life-verandering.

Eet minder. Betere portiegroottes

Dit is altijd mijn grootste en moeilijkste om te onthouden. Ik hou van eten, vooral eten vol geweldige smaken. Mijn vrouw is een geweldige kok en ik hou van die goede dingen. Ik moet het toegeven, dan leren hoe je nog steeds kunt genieten van die prachtige relatie met wat controle. Wanneer ik in mijn leven wat gewicht heb opgedaan, kan ik snel wijzen op mijn gewoonte om bij elke maaltijd te veel te eten. Door porties te beperken tot enkele, meer geschikte formaten, kan ik de resultaten altijd binnen dagen zien. Je lichaam zal eerst in opstand komen omdat het gewend is aan de overeten gewoonte, maar het duurt meestal maar een paar dagen voordat je eetlust en het gevoel weer vol te zijn met minder voedsel weer vertrouwd wordt.

Maak betere voedselkeuzes

Dit is weer een grote. Hoe vaak pluk je het snelle en gemakkelijke voedsel uit gemak of een gebrek aan tijd om beter voedsel te bereiden? Fastfood en bereid voedsel vormen de basis van het obesitasprobleem van onze samenleving. Het kost wat meer aandacht en moeite om beter voedsel te eten, maar het is de moeite waard. Ik weet dat een zak wortelen of een handvol pinda’s niet zo aantrekkelijk klinkt als de donuts in de pauzeruimte voor een snack, maar we weten allemaal wat beter voor ons is. Vul je bord eerst met de salade of vegetarische opties tijdens het diner en voeg een kleinere hoeveelheid van het voorgerecht toe om calorieën te verminderen en toch vol te raken. Het is ok om die goede voedingsmiddelen ook te hebben, denk alleen maar aan de verhoudingen en kies ervoor om de juiste balans te vinden.

Verplaats meer

Het duurt meestal niet veel om wat voordelen te halen uit het krijgen van beweging. Je hoeft niet naar die hoge intensiteit cardio in de plaatselijke sportschool te gaan om de gezondheid te verbeteren. Je zou kunnen opbouwen naar iets meer, maar in het begin alleen maar in beweging komen. Ga wandelen. Parkeer verder weg van het kantoor of de winkel. Maak regelmatig een fietstochtje. Gewoon in beweging komen.

Ga verder. Doe meer elke dag, week of maand

Bouw voort op nieuwe verbeteringen. Begin klein genoeg om succes te vinden en consistent te zijn. Pas wanneer je die nieuwe gewoonten van alledag verandert, kun je daarop gaan bouwen. Ga een beetje verder op die wandelingen is een geweldige manier om te beginnen. Gezonder eten begint zich steeds beter te voelen als je het doet. Zodra u de portiegroottes hebt verbeterd, kunt u nieuwe en betere voedingsmiddelen proberen die u misschien nog niet eerder wilde proberen. Implementeer FENIX in uw gezondere eten en vervang een maaltijd. Rek jezelf en doe een beetje meer.

Verantwoordelijk zijn

Een van de beste manieren om succes te vinden, is door niet alleen verantwoording af te leggen aan uzelf, maar ook aan anderen. Je naaste vrienden en geliefden willen je zien slagen en zullen ons helpen als we bereid zijn ze te laten. Deel uw doelen met hen en vraag om hulp. Het vereist nederigheid en een verplichting om te slagen. Wees deel van een grotere community zoals de X4Ever-community op Facebook en deel uw inspanningen. Wees bereid om de ups en downs te delen als onderdeel van je verantwoordelijkheid. We slagen er niet altijd in, maar met verantwoording en bereidheid om nieuwe doelen te stellen en vooruit te blijven gaan we naar succes.

Er zijn zoveel andere manieren waarop we succes kunnen vinden, maar als je begint met deze 5 basisprincipes, kun je succes vinden in je inspanningen om gewicht te verliezen en gezonder te worden. Zelfs als je het ongewenste gewicht al hebt verloren en je je richt op een goede gezondheid, kunnen dezelfde principes van toepassing zijn. Gebruik ze herhaaldelijk en kom bij ze terug voor uw inspanningen.

Deel dit bericht en uw toewijding aan uw persoonlijke sociale media-accounts nu en leg vast om nog beter te worden op elke manier die u vandaag nodig hebt. Samen heffen we elkaar op en vinden we succes in een collectieve inspanning.

– Jeremy Hall

Over ORGANO ™

ORGANO ™ is opgericht in 2008 als Organo Gold en is erop gericht om de voordelen van de voedselrijkdom van de aarde aan mensen over de hele wereld te bieden via haar premiumproducten die dagelijks kunnen worden gebruikt om een ​​meer energieke en gezondere levensstijl te bereiken.

KLIK OP DE TEKENING HIER BENEDEN OM ALLES TE VERNEMEN OMTRENT DE PRODUCTEN PS; KIES NA HET INLOGGEN BOVENAAN UW LAND EN TAAL

Wilt

WILT U NOG MEER GEZONDE TIPS?

De website die U hier beneden kan bereiken geeft U tips over

  1. Fysische Gezondheid

  2. Psychische Gezondheid

  3. Financiële Gezondheid

Met talrijke informatieve video’s, een werkboek waar U Uw persoonlijk Gezondheidsschema kan opmaken, Motivatie-Video’s en nog veel meer

“Winkelen bij mij in de buurt”

LET WEL DEZE WEBSITE IS ENKEL NEDERLANDSTALIG

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page