top of page

Stap 7 AA-Twaalf-stappen-programma

Lees dit bericht AUB volledig, zelfs als het woord God U afschrikt. Niet in alle stappen van het Twaalfs-Stappen-Programma is dit woord gebruikt

Wij hebben Hem nederig gevraagd onze tekortkomingen weg te nemen.

Alhoewel er duidelijk staat :”Zoals wij Hem persoonlijk opvatten”, weet ik uit ervaring dat de woorden God of hogere macht heel wat mensen afschrikt.

Daarom ga ik me hier niet wagen om daar op het internet mijn eigen beleving of ervaring omtrent te publiceren. Ik wil mensen niet afschrikken om de stap naar AA te zetten.

Weet wel dat er heel veel mensen zijn die niet gelovig zijn, onder begeleiding van andere AA-leden toch die stap te zetten en een eigen opvatting te vormen over Hogere Macht of God en dat zij het volledige programma op die manier met succes doorlopen en een gelukkig nuchter leven hebben gevonden.

Dit zal ik doen op mijn andere Blog waar ik duidelijk de verbinding ga leggen met De Bijbel

Bij de stappen waar er geen sprake is van God of Hogere macht, zal ik wel mijn persoonlijke ervaringen en bevindingen neerschrijven.

Blijf deze Blog volgen door U in te schrijven op de nieuwsbrief, zodat U deze belangrijke informatie “niet mist”

Groetjes

xxxxxxxxxx

8 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page