top of page

Site volledig nieuwe Lay Out // Site completely new Lay Out



Op het ogenblik dat ik aan deze Blog begon was het enkel om een nieuwe template uit te proberen

Ik had nooit gedacht dat deze Blog zo’n denderend succes zou worden.

Gaandeweg en vooral onder invloed van de vele andere Bloggers in zovele verschillende interesses, begon ik steeds meer en meer berichten te publiceren die niets te maken hadden met mijn prachtige stad #Tienen.

Bovendien is het zo dat het internet razendsnel evolueert. Daar waar vroeger de mensen thuiskwamen van hun werk met de pc begonnen, of jongeren na school is ook dit razendsnel veranderd.

Elke vrije minuut dat  internetbezoekers krijgen, bezoeken ze het internet en Social-Media via hun i-phone en i-pad.

Dus ben ik op zoek gegaan naar een template die zowel mooi oogt op een gewone PC, maar ook op een i-phone en i-pad.

Er is nog wel werk aan om de lay-out aan te passen, maar ik ben er volop mee bezig, Schrijf U in op de nieuwsbrief en bezoek ook regelmatig deze pagina waar ik verdere aan passingen zal aan aanbrengen.

In elk geval bedankt voor Uw bezoek en vertrouwen

Vriendelijke Groet

Bron: Simmer

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page