top of page

Sfeerbeelden op video over onze prachtige stad (en omgeving)


indexAT1

Ik ben weliswaar niet in Tienen geboren, maar woon hier weliswaar reeds van begin de jaren 70 en ik ben dan ook een rasechte Tienenaar geworden

Als fervente Blogger, ben ik geïnspireerd geworden door de Facebook-Group met dezelfde naam Groeten uit Tienen <<<<klik op de link om de pagina te bezoeken.

Bekijk zeker eens de sfeerbeelden over onze tintelende stad in de video hier beneden



Meteen kan eenieder niet alleen op deze prachtige Facebook-Groep zijn ideeën plaatsen, maar via het reactie-formulier hier beneden tegelijkertijd ook op deze Blog.

Dit heeft het grote voordeel dat het niet alleen via Facebook, maar teglijkertijd ook via andere Social-Media zoals Twitter, Linkedin, Google+ en nog vele anderen wordt verspreid.

Moesten er nog mensen uit andere gemeenten hierdoor geïnspireerd worden, dan heb ik voor hen één gulden raad, maak ook een Blog over jouw Gemeente, hoe je dit op een eenvoudige manier kunt doen, vindt je terug op mijn Blog Bloggers-Club-Blog

Ik heb ga ook mijn vertaalprogramma aanbrengen op deze Blog. Ik ben er weliswaar voorstander van dat diegenen die hier komen wonen, ook onze taal aanleren, maar, om die mensen te bereiken en om hun beter te kunnen integreren in onze Tiense samenleving, is het vaak aangewezen om hun in het begin ook te kunnen bereiken in hun eigen taal

Vandaar….

Ik ga deze pagina de komende dagen verder aanpassen, evenals andere pagina’s en berichten.

Alvast deze foto’s over Tienen, >>>KLIK HIER

Bedankt voor jouw aandacht voor het wel en wee van Tienen

Theo

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page