top of page

Paddenstoelen || Mushrooms -Fungus

Paddenstoelen

Zij zijn er in vele kleuren en vormen, maar vaak verscholen voor het blote oog. Ik vind het prachtig om ze te zoeken en te fotograferen.

Ik heb het voordeel om te zijn opgegroeid in een periode dat de mensen nog veel korter stonden bij de Natuur dan nu

Zij gingen gewoon de Natuur in om bessen, noten en veel meer te zoeken, die ze dan gebruikten in allerlei lekkere recepten Zoals Vlierbessensiroop dat in de winter werd gebruikt tegen hoestbuien.

Maar ook waar, wanneer en hoe men Paddenstoelen kon vinden

Dit komt mij nu ten goede bij mijn Landschaps-Fotografie

Het is voor mij voldoende om van ver een bepaalde biotoop of boom te zien om te weten dat ik daar bijvoorbeeld paddenstoelen kan vinden.

Dat heeft me dan ook enorm geholpen om de foto’s te kunnen maken van de paddenstoelen hier beneden

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page