top of page

Nostalgie

Nostalgie

Klik op de horizontale streepjes om de ganse afspeellijst te zien

images (1)Pijl naar links

In deze reeks video’s wil ik iedereen laten genieten van hoe mooi het in onze omgeving kan zijn. Ik ga deze reeks plaatsen op mijn site https://mijntuin2016.com/ waar ik op alle mogelijke manieren iedereen wil leren hoe op een natuurlijke en milieuvriendelijke zijn omgeving op een positieve manier kan veranderen. Hoe men zelfs op heel kleine ruimten op een biologisch en ecologisch verantwoorde manier wat kan doen aan de zo kwetsbare voedselketen en met respect voor Gods werk; En ook een vergelijking met de nostalgie van vroeger en het kille, onaangename en asociale aspect van hoe het nu is. Groetjes Theo Herbots

“PS. Heeft U ook nog ergens prachtige video’s die aan deze sfeerbeelden voldoen? of weet U een mooie video op You-Tube?, laat het me weten en ik voeg hem toe aan deze serie”.

Bezoek me ook Social (op You Tube vindt U alle afspeellijsten waar ik aan aan het werken ben)

animatedarrowdown

social_pintrestfollow-on-pinterest1


1 weergave

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page