top of page

Moederdag voorbij, nabeschouwingen // Motherโ€™s day over, after-school visits

๐•ช๐• ๐•ฆ ๐•”๐•’๐•Ÿ ๐•ฅ๐•ฃ๐•’๐•Ÿ๐•ค๐•๐•’๐•ฅ๐•– ๐•ฅ๐•™๐•š๐•ค ๐•ž๐•–๐•ค๐•ค๐•’๐•˜๐•– ๐•š๐•Ÿ โถโ“ฟโถ ๐•๐•’๐•Ÿ๐•˜๐•ฆ๐•’๐•˜๐•–๐•ค ๐• ๐•Ÿ ๐•ž๐•ช ๐Ÿ…ฑ๐Ÿ‡ฑ๐Ÿ‡ด๐Ÿ‡ฌ ๐Ÿ’Œ

Ter gelegenheid van Moederdag, had ik mijn website volledig in het teken gebracht van Moederdag.

Dit was een enorm succes, heel veel bezoekers gekregen en heel veel likes

Evenwel nu dat deze dag weer is voorbijgevlogen, heb ik mijn site terug in een nieuw aangepast kleedje geplaatst, Terug volledig in het teken van, mijn geweldige stadย  #Tienen.

Breng eens een bezoekje aan mijn welkomtspagina en U zult het zelf wel merken.


Met vriendelijke Groet

Theo Herbots the voice from #Tienen,

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *โ€ข.ยธโ™ก แดกแดส€แด…แด˜ส€แด‡s-ส™สŸแดษขษขแด‡ส€s ษขแด‡ส™ส€แดœษชแด‹ แด…แด‡ สœแด‡ส€ส™สŸแดษข-แด‹ษดแดแด˜ โ™กยธ.โ€ข*

0 weergaven

Comments


bottom of page