top of page

Moederdag

Ik zie momenteel in WordPress-Reader reeds heel wat prachtige berichtjes verschijnen rond Moederdag. Feitelijk stond ik daar wat verstomd over dat dit reeds zo vroeg gebeurde. Daarom, omdat ik reeds een paar berichtjes had herblogd, ben ik op het idee gekomen om een nieuwe categorie op mijn Blog aan te brengen :”MOEDERDAG” en ga ik”PROBEREN” om telkens ik in de Reader een bericht zie rond “MOEDERDAG” dit te herbloggen in deze categorie. Moest ik iemands bericht “NIET” gezien hebben, sorry dan daarvoor, maar als U een leuk bericht rond “MOEDERDAG” heeft, geef dan een reactie in het reactieformulier hier beneden met de link naar UW bericht en ik zal het zeker herbloggen. Met vriendelijke Groet Theo Herbots uit #Tienen

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page