top of page

MIJN MOOIE HASPENGOUW, waar ik ook afkomstig van ben


Dit is een voorbeeld van een video, zoals ik er weldra een hele reeks ga toevoegen aan mijn nieuwe rubriek “NOSTALGIE” 

In deze reeks video’s wil ik iedereen laten genieten van hoe mooi het in onze omgeving kan zijn. Ik ga deze reeks plaatsen op mijn site https://mijntuin2016.com/ waar ik op alle mogelijke manieren iedereen wil leren hoe op een natuurlijke en milieuvriendelijke zijn omgeving op een positieve manier kan veranderen. Hoe men zelfs op heel kleine ruimten op een biologisch en ecologisch verantwoorde manier wat kan doen aan de zo kwetsbare voedselketen en met respect voor Gods werk; En ook een vergelijking met de nostalgie van vroeger en het kille, onaangename en asociale aspect van hoe het nu is. Groetjes Theo Herbots

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Σχόλια


bottom of page