top of page

Mijn getuigenis Waarom ik voedingssupplementen neem

You can read this message on my blog in 110 languages


Ik ga hier het hoe en het waarom proberen te beschrijven waarom ik de Rain-Producten beginnen te nemen ben


Op 27 December 2010, kreeg ik op het werk heftige buikkrampen waardoor ik naar huis gestuurd werd met het advies om zo snel mogelijk een arts te raadplegen.

Dat heb ik gedaan, maar de dokter waar ik normaal gezien in behandeling was, was op dat ogenblik met verlof; dus kwam ik met haar vervanger terecht.

Nu is het zo dat ik in het verleden ten gevolge van zware deprimerende toestanden (waar ik het hier niet over ga hebben) regelmatig last had van poliepen in de darmen die dan via coloscopie werden weggehaald.

Dus vroeg ik aan de dokter: zouden het geen poliepen kunnen zijn, maar hij hield voet bij stuk dat het gewoon een buikgriep was. Bijgevolg schreef hij me zware antibiotica, pijnstillers en nog ander spul voor. Ik ben deze gaan halen bij de apotheker, ben thuis gekomen, ben deze beginnen in te nemen, ben op mijn kamer op het tweede verdiep getrokken; MAAR WAT BLEEK, HET WAREN WEL POLIEPEN.

GEVOLG: onder invloed van die zware, verkeerde medicatie, kreeg ik zeven darmperforaties.

EVENWEL: mijn GSM was beneden blijven liggen en ik kon dus geen hulp inroepen.

Ik zal later dieper er op in gaan hoe alles toen is verlopen, maar ik ga het nu kort houden, pas op 01 januari 2011, ben ik er met heel veel pijn en heel veel moeite in geslaagd om toch naar beneden te gaan en via mijn GSM hulp in te roepen.

Dus op nieuwjaarsdag 2011 ben ik in spoed terecht gekomen en heeft men een twaalf uur durende spoedoperatie uitgevoerd.

Wie niet gelooft in mirakels, ik doe het sindsdien wel, want het is volgens de moderne wetenschap haast niet mogelijk om zulke perforaties zo lang te overleven.

Maar zoals gezegd, ik wil het vandaag kort houden.

De operatie is tegen alle verwachtingen in geslaagd, MAAR er was ten gevolge de buikvliesontsteking zoveel in mijn lichaam aangetast, dat men mijn twaalfvingerige darm volledig heeft weggenomen, stukken van mijn dunne darm, stukken van mijn dikke darm en mijn endeldarm (die men heeft vervangen door een prothese, dit was een totaal nieuwe methode, anders had ik sindsdien met een stoma rondgelopen).


DUS: na zestien dagen coma (na de operatie), ben ik wonder boven wonder terug bij kennis gekomen

EEN ZEER ZWAAR GEVOLG: van alles wat uit mijn lichaam was weggenomen, was dat ik wel alles mocht eten, maar door alles wat uit mijn lichaam was weggenomen, nam ik bijna geen voedingsstoffen meer op. Alles ging boven in en kwam er onder terug uit zonder dat er noemenswaardige voedingsstoffen werden opgenomen.

DUS: ondanks dat ik alles mocht eten, ging ik toch van honger sterven door gebrek aan voedingsstoffen.

Daar ik echter veelkennis had omtrent voeding, ben ik beginnen te zoeken welke voedingsstoffen ik in shakes kon verwerken. Sojamelk aangevuld met vitamines en mineralen, speciaal voor

kinderen (dit omwille van de proteïnen), allerlei soorten olie omwille de aanwezige omega’s en nog heel wat andere dingen. enorm voedzaam, maar ook enorm slecht van smaak.

Zodra ik vast voeding had genuttigd, dronk ik zo’n shake. De vaste voeding bleef een tijdje hangen, net voldoende om de vloeibare shakes via de wand van de dunne darm en de dikke darm toch nog in de bloedsomloop kon terecht komen en ik zelfs meer voedingsstoffen binnenkreeg dan andere mensen die alles nog in hun lichaam hadden.

Tot wat ik nog in staat was op hoge leeftijd en ondanks de operaties kunt U bekijken in de video hier beneden.

Dit heeft zo geduurd tot ik onlangs staaltjes van de Rain-Producten van iemand kreeg en ja, het effect was nog beter dan de zelf gemaakte shakes. Minder romslomp, goedkoper en bovendien nog lekker op de koop toe.

Dus vanaf nu gedaan met die slechtsmakende shakes (ik ga er af en toe nog wel eens een maken, maar dan puur voor de smaak met totaal andere ingrediënten) en ik vervang ze gewoon door

Bekijk nu eens de video tot wat ik momenteel nog in staat ben

Als U inlogt op de officiële website, klik dan rechts boven in het menu op het icoon en selecteer Uw land en taal Opgelet !!!!!!!!!!!!!

Bewaren

Bewaren

Contact



Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bew

Beschrijving

We beseffen vaak niet hoe belangrijk onze gezondheid voor ons leven is. Dagelijkse stress en een onevenwichtig dieet zijn bijvoorbeeld factoren die een negatieve invloed op ons welzijn hebben. Er is een makkelijke én efficiënte manier om gezond en fit te blijven. Gebruik de plantaardige en biologische producten van Rain International Zo kunt u uw lichaam eenvoudig met stoffen verrijken die het nodig heeft. Om af te slanken, aan te komen, sportprestaties te verbeteren, vitaler te worden of om andere goede redenen. De voedingssupplementen en verzorgingsproducten van Rain (Zie mijn site ➽➽ https://voorbeeldnieuweklanten.blog/ zijn enorm populair. Dat is omdat ze al ruim dertig jaar zeer effectief zijn zonder ongewenste bijwerkingen. Veel van de recepturen zijn eeuwenlang zorgvuldig doorgegeven. Nog een zeer belangrijke opmerking, wij bieden de kans om van thuis uit te werken en geven zeer degelijke opleidingen

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page