top of page

LAATSTE HERFSTFOTO’S IN TIENEN || LAST AUTUMN PICTURES IN TIENEN


Theo-Herbots-Fotografie

VERNEEM ALLES WAT IK DOE IN VERBAND MET FOTOGRAFIE



IS DIT HET AFSCHEID VAN DE HERFST?

De mooie herfstkleuren zijn zo goed als verdwenen.

De foto van de trein heb ik er bijgevoegd, want het was net of de herfst met hem verdween

De andere foto’s heb ik erbij gevoegd omdat ik er een stukje van het ochtendgloren wilde in vastleggen




Niet iedereen die zwerft is de weg kwijt. J. R. R. TOLKIEN


Bekijk BLOG THEO-HERBOTS tot gans beneden


Theo-Herbots-Fotografie

VERNEEM ALLES WAT IK DOE


CONTACT

NEEM GERUST CONTACT






Vragen, Opmerkingen, een Afspraak boeken

Eender wat.

Aarzel niet om contact te nemen, ik zal mijn uiterste best doen om U van dienst te zijn

Tel: 0497127049


Stuur me een berichtje herbafittheoherbots@gmail.com

Kom gerust even langs OP MIJN SOCIAL-MEDIA

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Recente blogposts

Alles weergeven

Comentários


bottom of page