top of page

Kerstmis | Christmas-special

You can read all of this in 110 languages on my Blog https://groetenuittienen.blog/ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Eindejaarswensen van Den-Theo

Om u te helpen genieten van een prachtig 2020 heb ik deze e-mail-template speciaal gemaakt voor allen die me dierbaar zijn

Theo’s Wensen voor U

  1. Als je eenzaam bent, wens ik je liefde. Als je je down voelt, wens ik je vreugde. Als je bezorgd bent, wens ik je vrede. Als je je leeg voelt, wens ik je hoop. Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!

  2. Bruisend en sprankelend, Stralend en schitterend, Gezond en gelukkig, Zorgeloos en prachtig.

  3. Laat de warmte en geluk Die kerst en nieuwjaar met zich brengen Het hele jaar in je hart gloeien.

Ik dank U voor Uw steun en Vertrouwen die ik in 2019 van U mocht ontvangen

  1. Kerstmis is mooi en klein, Kerstmis is gewoon super fijn! Vrolijk kerstfeest!

  2. Als Kerst en Pasen samen vielen zouden we voor de paashaas knielen eieren in de kerstboom hangen en met Pasen veel cadeautjes ontvangen Gelukkig is dit allemaal niet waar Een fijne Kerst en een heel gelukkig nieuw jaar!

  3. Ik hoop dat je Kerstmis gevuld zal zijn met warmte en liefde.

Deze video speciaal gemaakt voor allen die me dierbaar zijn

Merry Christmas | Happy New Year Bezoek https://groetenuittienen.blog/theo-herbots-wenst-u-fijne-feestdagen-theo-herbots-wishes-you-happy-holidays/#.Xelxa-jUiUk voor meer!

Het zou fijn zijn indien U mijn Website zou willen bezoeken en U in te schrijven op de nieuwsbrief Ik breng er U naartoe ==>>

Vriendelijke Groet IT Consulting & Services Theo-Herbots herbafittheoherbots@gmail.com You are beautiful people Copyright © 2019 [IT Consulting & Services Theo-Herbots], All rights reserved. Our mailing address is: [Potterijstraat 151 | 3300 Tienen] Want to change how you receive these emails? You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Comentários


bottom of page