top of page

IMPORTANT NOTICE FOR ALL PHOTOGRAPHS

Translate this message in 110 languages to my blog

Ik zie in mijn WordPres-Reader regelmatig zo’n fantastische foto’s van zeer goede fotografen, rond allerlei thema’s, Bloemen, Dieren, Vogels, Reizen en nog veel meer.

Tot heden, heb ik vele van deze foto’s geretweet op mijn Twitter-Account




Vanaf heden zal ik het anders doen, telkens ik in de Reader een serie prachtige foto’s zie, ga ik ze herbloggen op deze site, ook al zijn het dan andere foto’s dan over Tienen, maar op die manier wil https://groetenuittienen.blog/ zijn steentje bijdragen om al die prachtige fotografen te steunen.

Sorry als er fotografen bij zijn wiens foto’s aan mijn aandacht ontsnappen, maar ik neem alle dagen wel een kijkje in de Reader en vroeg of laat komen Uw foto’s ook in aanmerking

Belangrijk: Ik hoop dat alle fotografen (en andere bezoekers) deze foto’s zullen delen via de Social-Media-Deelknoppen hier beneden

Vriendelijke groet en bedankt voor de medewerking

Bekijk de reeds ingezonden foto’s van andere fototgrafen via de link hier beneden

Bron: Crisp

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Comments


bottom of page