top of page

Goodbye to a Dear //Afscheid van een dierbare

Op verzoek van de familie van XXXx werd de inhoud van dit bericht overgeplaatst naar een privepagina

Die enkel kan geopend worden met een wachtwoord.


Ik heb dit gedaan omdat mijn verdriet in botsing kwam met het verdriet van de familie van XXXXXX en dit begon te leiden naar wrok,

wrok waar niemand baat bij heeft,

wrok dat niet overeenkomt met mijn christelijke principes

wrok, die moet omgezet worden naar wederzijds begrip, liefde en respect.

‘God,Geef me krachtom te aanvaarden wat ik niet kan veranderen.Geef me moedom te veranderen wat ik kan veranderen.Geef me wijsheidom tussen die twee onderscheid te maken.’

Toch nog deze video als afscheid


Wilt U de inhoud toch lezen? Vraag het wachtwoord aan via het formulier hier beneden en in overleg met de familie van xxxx zal er beslist worden of ik hyet zal doorgeven

Bedankt voor het begrip

Theo Herbots

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Kommentare


bottom of page