top of page

Fotografie

TRANSLATE HERE




Theo-Herbots-Fotografie: avonturen mee naar huis brengen

Waar ontdekking nooit stopt

Als een Hobby-Fotograaf met een thuisbasis in Tienen, is mijn camera altijd mijn gids. Ik heb vele jaren besteed aan het perfectioneren van mijn fotografietechnieken, maar er is altijd iets nieuws te ontdekken en te leren.

Hoe het allemaal begon

Toen en nu

Reeds van in mijn Jeugd had ik een enorme Liefde voor Fotografie.

Evenwel toen ik enkele jaren geleden onder dramatische omstandigheden , niet alleen al mijn Fotomateriaal verloor, maar erger al de foto’s die ik jaren-lang had gemaakt, zonk mij de moed in de schoenen en stopte ik volledig met fotograferen.

Evenwel aangemoedigd door andere fotografen heb ik de draad terug opgenomen

In 2019 kreeg ik voor het eerst erkenning voor mijn foto’s, maar het succes kwam me niet van de ene op de andere dag aanwaaien. Jarenlang heb ik de wereld rondgereisd met weinig meer dan mijn camera en een verlangen naar avontuur en uit die avonturen heb ik de nodige kennis opgebouwd om opnieuw te beginnen. Hoewel mijn reizen nu misschien een beetje anders zijn, zijn sommige dingen niet veranderd. Ik vind nog steeds veel inspiratie in de mensen en plaatsen die ik bezoek tijdens mijn werk. Ik doe niets liever dan iedere foto en ieder avontuur dat ik aanga met jou te delen. Wil je meer informatie? Neem contact op.

Over mij

De wereld vanuit mijn perspectief

Lang voordat ik in 2019 begon te werken als Hobby-Fotograaf, wist dat ik zo veel mogelijk tijd wilde spenderen aan het maken van ongelooflijke foto’s die de ruwe schoonheid van de wereld vastleggen. Verken mijn website en je zult zien dat ik deze visie heb weten om te zetten in werkelijkheid. Telkens als ik een foto maak, denk ik na over hoe gelukkig ik ben dat ik mijn passie heb weten om te zetten in mijn werk.

Het leven door de cameralens

Wat leven we toch op een gekke, mooie en simpelweg ongelooflijke planeet! Ik ben gevestigd in Tienen en heb zoveel mogelijk van deze wereld al verkend. Bekijk de website om herinneringen te zien die aan mijn verschillende fotografische avonturen te danken zijn.


0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page