top of page

DIERENMISHANDELING || ANIMAL ABUSE

Ik heb eergisteren de Politie aan de deur gekregen met de melding dat zij een “anonieme” klacht moesten komen onderzoeken dat ik mijn honden zwaar mishandelde en verwaarloosde. Diegenen die me goed kennen weten hoe ik altijd voor mijn honden heb gezorgd. Ik vind het laf en smerig dat er mensen zijn die zoiets durven en dan nog zo laf dat het anoniem gebeurd. Jefke is het enige waardevolle dat ik nog heb en dan willen ze me dat ook nog afpakken. Naar het schijnt worden die leugens ook nog eens door de ganse stad rondgestrooid om me te raken. Ik ga zelf klacht indienen tegen onbekenden wegens laster eerroof en verregaande pesterijen. Wie steunt me daarbij om uit te zoeken welk krapuul zoiets doet? ps de foto hierbij is Jefke mijn hond. ziet die er verwaarloosd uit?

Ik heb in een vorig artikel het uitgebreid gehad over mijn honden.

Als U dat leest zal U wel merken dat ik altijd goed voor mijn honden heb gezorgd


LEES HET ARTIKEL HIER BENEDEN

Lees het artikel KLIK ==>>HIER


MIJN LAATSTE BERICHTEN HIER BENEDEN



door Theo Herbots9 februari 2021



door Theo Herbots31 januari 2021



door Theo Herbots24 januari 2021



door Theo Herbots20 januari 2021



door Theo Herbots19 januari 2021



door Theo Herbots19 januari 2021



door Theo Herbots17 januari 2021



door Theo Herbots15 januari 2021



door Theo Herbots14 januari 2021



door Theo Herbots10 januari 2021

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page