top of page

Bericht van WordPress 50 likes



Translate Here




Bericht van WordPress


50 Likes

Gefeliciteerd met het behalen van 50 totale likes op Groeten Uit Tienen.

En dat op slechts 1 maand tijd.

Bedankt aan allen die me een like gegeven hebben.

Ik was reeds een tijd geleden aan deze site begonnen, maar ben pas sedert begin maart écht gebruik beginnen te maken van deze site.

Onderwerpen zoals tuinieren en Gezondheid, zijn onderwerpen die mensen wereldwijd aanspreken, maar ik had niet gedacht dat Tienen via deze site ook zoveel aandacht zou krijgen in het buitenland. Dat dit evenwel wel het geval is, kunt U merken in de flagmap in de sitebar en in de footer.

“Resultaat, nu reeds meer dan 3500 inschrijvingen op de nieuwsbrief, meer dan 40 andere goede bloggers die me volgen, meer dan 50 likes van deze Bloggers, bijna 500.000 bezoekers in nu reeds 125 landen.Nu nog deze talrijke bezoekers naar Tienen krijgen als toeristen en investeerders in onze economie en ik heb mijn doel bereikt”

Als dank deze video


Vriendelijke Groet

Theo Herbots

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Comments


bottom of page