top of page

Alles over Theo Herbots

You can all see this site in 56 languages

Mede door mijn drankprobleem, ben ik in moeilijkheden geraakt op volgende gebieden


Fysische Gezondheid


Psychische Gezondheid


Financiële Gezondheid

“Als het met één van deze drie misloopt, loopt het snel met alle drie mis en wordt men heel ongelukkig”

Ik zal op deze pagina de volgende dagen bespreken, hoe ik hier oplossingen voor gezocht heb en deze ook gevonden heb. Alvast deze korte info.

Dat ik dit doe heeft vooral te maken met de vierde stap van het twaalfstappen-Programma, vooral de vierde stap.

“We hebben een diepgaande en onbevreesde morele inventaris van onszelf opgemaakt.”

Zoals ik in de praktijk bij AA geleerd heb, wordt als hulpmiddel een lijstje opgemaakt met zowel onze negatieve als onze positieve punten. Daarom, er zullen bij het verder publiceren van deze Blog genoeg negatieve punten worden opgesomd, dus mogen er ook een aantal positieve punten worden aangehaald; zoals welk diploma’s ik behaald heb. Hoe ik aan mijn financiële toestand werk enz.

Maar nogmaals lees gans de tekst, bekijk de video’s en begin pas daarna op de aangebrachte linken te klikken

Let wel om een totaal overzicht te krijgen, lees deze pagina volledig, vooraleer op de aangebrachte linken beginnen te klikken

Zonder het seculiere twaalfstappen-programma van AA waar ik nog dagelijks mee bezig ben en dat een levenswerk is dat nooit af is, zou het me nooit gelukt zijn. Zonder de AA-vergaderingen waar ik de steun krijg van zovele prachtige mensen, zou het ook nooit gelukt zijn.


Zonder mijn Christelijke Geloofsovertuiging, gekoppeld aan het twaalfstappen-programma zou het me ook niet gelukt zijn. Hoe ik tot Het Geloof gekomen ben, hoe ik mijn Geloof beleid, hoe ik hier gesteund wordt door zovele andere gelovigen binnen de Tiense Evangelische Kerk, zal U later kunnen terugvinden op de site die ik voor deze gemeenschap heb gemaakt, Samen met de overkoepelende gemeenschap Got.

Zonder de enorme steun van zovele vrienden, al dan niet aangesloten bij AA , al dan niet christen. zou het ook niet gelukt zijn. Daarom mijn enorme dank aan allen.

Maar nu ga ik de verschillende aspecten meer in detail bespreken

pablo (4)


Fysische Gezondheid.

Daar ik in een benarde fysische gezondheid was terechtgekomen en door samenloop van allerlei omstandigheden, ben ik op zoek gegaan hoe ik mijn Fysische Gezondheid kon verbeteren.

Vooral, nadat ik begin 2011 een zware operatie heb ondergaan, waarbij belangrijke dingen uit mijn lichaam zijn weggenomen en ik het bijgevolg nog moeilijk had om de juiste voedingsstoffen op te nemen, ben ik beginnen te zoeken hoe het menselijk lichaam werkt. Om al deze belangrijke info te kunnen opslaan ben ik een website beginnen aan te maken alles over gezondheid voor toegang tot de site ➽➽KLIK HIER ☚ ✔ PS er wordt nog aan deze site gewerkt)

Maar.. snel kwam ik tot de conclusie dat door de moeilijkheden met de opname van voedingsstoffen, het niet voldoende was van gewone gezonde voeding te gebruiken, maar dat ik dit ook moest aanvullen met de juiste voedingssupplementen. Deze heb ik gevonden bij Herbalife. Ook hier heb ik een website over gemaakt voor toegang tot de site ➽➽KLIK HIER

Dan heb ik vernomen dat er een zeer geneeskrachtige paddenstoel bestond, namelijk Ganoderma-Lucidum. En inderdaad, samen met mijn shakes en voedingssupplementen van Herbalife, beschik ik momenteel over een fantastische Fysische Gezondheid

Bekijk de video hier beneden om te zien hoe dat iemand verbazend goed kan herstellen, na een herstelprogramma van verslaving en mits de juiste voeding


Verneem alles omtrent de wonderlijke eigenschappen en waar en hoe ik me dit aanschaf ➽➽KLIK HIER☚ ✔

Maar… gezien het om voedingssupplementen gaat en dit moet gepaard gaan met gezonde voeding en gezond bewegen, ben ik begonnen met het telen van eigen biologische groenten.

Hoe ik dat doe kan je vernemen op mijn twee sites die ik speciaal hiervoor heb gemaakt

Ik ben met dit alles zo ver geraakt dat ik zelf gezondheidsadvies mag geven

Sorry, dat deze adviezen momenteel enkel nog maar in het Engels worden weergegeven, ik heb deze diploma in Amerika behaald en de site om uw gegevens in te vullen en uw antwoorden te krijgen is daarom enkel in het Engels

Vraag hier Uw advies ➽➽KLIK HIER☚ ✔

Join Theo Herbots’s FREE iChange nutrition program


  1. Receive guidance from your Wellness Coach, Theo Herbots

  2. Be accountable with a supportive community focused on health

  3. Reach your nutrition, fitness and weight goals

Nutrition Logging Made Simple Log up to 5 meals a day with iChange


  1. Review nutritional values for the foods you eat

  2. Track your caloric and nutritional intake

  3. Set goals based on personalized recommendations

Get fit Stay active and track your exercise


  1. Select from over 100 exercises or add your own

  2. Track calories burned and time logged

  3. Set goals and track your progress

Stay on Track Log your daily stress, mood, energy, sleep + more


  1. Gain insight into your overall well-being

  2. Learn how nutrition and exercise affect how you feel

  3. Change habits to gain balance in your life

pablo (5)


Psychische Gezondheid

Hier heb ik mijn evenwicht terug gevonden zoals reeds eerder vermeld in het seculiere Twaalf-Stappenprogramma, binnen de Tiense Evangelische Kerk, maar ook bij Similes.

Hoe en waarom ik bij similes ben terechtgekomen, vertel ik later

Dit stuk zal in de toekomst ook verder worden uitgewerkt

pablo (6)


Financiële Gezondheid

Hoe ik tegelijkertijd heb kunnen werken aan mijn Psychische Gezondheid en dit te koppelen aan mijn Financiële Gezondheid

Verneem dit

Ik heb ondertussen ook mijn Diploma behaald (eveneens in Amerika) voor het maken van websites.

Zie mijn Diploma hier beneden


Blogging U.

Ik heb tevens opleidingen genoten in Shiatsu en holistische massage, bekijk de video


Hoe ik tewerk ga om dit alles te promoten, kunt U vinden op mijn talrijke Blogs die ik het afgelopen jaar gemaakt heb, de meest belangrijke vindt U KLIK ➽➽HIER☚ ✔


download (1) contacteer ons

Groetjes

Write a new post in response to today’s one-word prompt. Not sure how to participate? Here are the steps to get started.

Bron: Crisis

0 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Kommentare


bottom of page