top of page

Aankondiging nieuwe rubriek // Announcement new heading

You can read this message on my blog in 110 languages

Gezien deze Blog gegroeid is van het brengen van berichtgeving rond activiteiten in Tienen tot iets zeer persoonlijks, ga ik het wel blijven doen van allerlei dingen rond Tienen te publiceren, maar ga ik er ook persoonlijke accenten beginnen in te leggen zoals deze nieuwe rubriek ( My favorite videos / Mijn lievelingsvideo’s)

Vandaag start de eerste reeks. Ik ga dagelijks op You Tube lijsten aanmaken en telkens als ik een reeks heb ga ik deze aanbrengen op deze blog.

U kunt op mijn YouTube kanaal reeds heel wat andere reeksen van uiteenlopende aard terugvinden

Hier de serie over Leo Rojas


Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page