top of page

*•.¸♡ 𝕴𝖓 𝖓𝖔𝖔𝖉 𝖑𝖊𝖊𝖗𝖙 𝖒𝖊𝖓 𝖟𝖎𝖏𝖓 𝖁𝖗𝖎𝖊𝖓𝖉𝖊𝖓 𝖐𝖊𝖓𝖓𝖊𝖓 | 𝕴𝖓 𝖓𝖊𝖊𝖉, 𝖔𝖓𝖊

YOU CAN TRANSLATE THIS MESSAGE IN 110 LANGUAGES THROUGH THE WIDGET IN THE FOOTHER OR THE SITE OF THIS WEBSITE

Van uit een situatie van heel veel Geluk en Tevredenheid kwam ik door tegenslagen waar ik geen vat op had terecht in een situatie van heel veel verdriet en pijn

Velen die zich uitgaven als mijn vrienden, vrienden waar ik altijd had voor klaargestaan om hun te helpen en te steunen en waarvan ik had gedacht dat zij mij ook zouden steunen, LIETEN MIJ IN DE STEEK

EVENWEL: anderen waar ik het nooit had van verwacht, die waren er wel. vandaar dit bericht om hun te danken.

Ook mijn speciale dank aan de vele Bloggers die me volgen en waarvan ik via deze site heel veel morele steun mocht ontvangen, zij hebben me uit mijn tranendal weggehaald

MAAR: vooral die Bloggers die me hebben aangemoedigd om terugte beginnen met mijn oude hobby FOTOGRAFIE

Speciaal als dank voor allen die me hebben gesteund op voor mij zeer moeilijke ogenblikken de video hier beneden


BEZOEK OOK EENS MIJN WELKOMSTPAGINA

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

0 weergaven

Comments


bottom of page