top of page

Video Theo-Herbots EINDEJAARSTRADTIE | NEW YEAR’S TRADITION

You can read this message on my Website in 110 languages.

Het is een traditie geworden dat ik op het eind van het jaar mijn Website een Nieuwe Lay-Out geef aangepast aan de allerlaatste Internet-Technieken.

Daar voeg ik dan ook een reeks video's bij met

  1. deze aankondiging,

  2. een eindejaarsboodschap

  3. Een belangrijk gebeuren in mijn Prachtige Stad Tienen

  4. Een belangrijk gebeuren in mijn leven het voorbije jaar.

  5. En een afsluitvideo

Bekijk de serie video'q hier beneden


Bezoek ook eens mijn nieuwe Intropagina

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page