top of page

Theo-Herbots-Wix-NL | Mijn prachtige Stad #Tienen / My beautiful City #Tienen

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Ik schaam me

Door al de veranderingen die ik aan de site was aan het aanbrengen, was ik even vergeten waar het allemaal om begonnen was,

Mijn prachtige stad #Tienen in de kijker te zetten voor gans De Wereld.

Door het onverwacht grote succes van deze Blog Wereldwijd en mijn contacten met andere Bloggers, ben ik gaande weg me steeds meer en meer beginnen toespitsen op andere dingen zoals Fotografie en blog en website-adviezen en heb ik mijn prachtige Stad #Tienen verwaarloosd,

Ik schaam me Maar bij deze toch deze rechtzetting

Ik heb gans bovenaan de site een nieuwe menubalk aangebracht, met daarin de belangrijkste pagina's en categoriën van berichten over mijn Prachtige Stad #Tienen en alhoewel ik me ga blijven toespitsen op foto's,  video's en tips rond https://groetenuittienen.blog/ en websites, ga ik toch regelmatig ook terug artikelen en pagina's maken over mijn Prachtige Stad #Tienen

Vriendelijke Groet

Theo Herbots

50.7976434.936598

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page