top of page

Ik vertrek met veertien vrouwen door Zuid-Afrika |Ek vertrek met veertien vroue deur Suid-Afrika


Ik heb in een vorig verhaal geschreven:

Ik droom van Zuid-Afrika

Hoe ik reeds lang geleden met mensen in Zuid-Afrika in contact ben gekomen, weet ik niet meer, wat ik wel weet is dat ik er verschillende Blog-Volgers heb die een virtuele rondreis door Zuid-Afrika gaan maken.

Ik vind het geweldig dat ik mag meegaan met die virtuele bus, alhoewel, ik weet niet of ik dat zal overleven, ik alleen? met veertien vrouwen op één bus? 😰, zo'n lange reis? Ik weet niet of ik dat ga overleven 🙈. Maar dan zal het toch een mooi einde worden?

wat ik het mooist van al vindt, is dat ik uiteindelijk ook een virtuele rondreis mag geven in Vlaanderen en Nederland, dit is immers de roots van de Zuid-Afrikaanse boeren. Hoe het werkt heb ik in mijn vorig bericht :”ik droom van zuid-Afrika” beschreven. Bekijk het nog eens via de link hier beneden


Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen
bottom of page