top of page

Ik droom van Zuid Afrika |Ek droom van Suid-Afrika |I dream of South Africa❤️❤️❤️

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Zuid Afrika heeft me reeds van kindsbeen nauw aan het hart gelegen.

Elk boekje dat ik kon vinden over de eerste Vlaamse en Nederlandse Boeren die zih in dit prachtige land gingen vestigen om een nieuw leven te beginnen.

Ook de geschiedenis rond de twee pinlijke Boerenoorlogen en ook hoe het er nu aan toe gaat.

Het is dan ook een droom om er volgend jaar een rondreis te maken. Niet met een reisagentschap maar met de mensen ter plaatse.


land van mijn dromen

Ik wordt aangemoedigd door Zuid-Afrikaanse Bloggers zoals


Zij heeft me trouwens de link doorgespeeld om contact te maken met Andere Zuid-Afrikaanse Bloggers

Bekijk het eens via deze knop



Bezoek de categorie over Zuid-Afrika ==>>

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

1 weergave0 opmerkingen
bottom of page