top of page

Belangrijk Bericht / Important Message

TRANSLATE THIS BLOG HERE




Omdat het maken van animatievideo's een belangrijke hobby voor mij is geworden, omdat ik steeds nieuwe dingen en mogelijkheden ontdek die ik wil uitproberen, is het aantal animatievideo's zo groot en zo verschillend geworden, dat het totaal onoverzichtelijk is geworden, zowel op deze site als op mijn YouTube-kanaal 

Dat ik besloten heb om een gans nieuwe blogsite te maken, enkel en alleen bedoeld om hier de talrijke video's op aan te brengen.

Ik moet de template nog verder aanpassen en bijwerken en dan de video's er op plaatsen. Dit is is nog een enorm werk, maar de eerste resultaten mogen toch al gezien worden.

Het zou fijn zijn indien mijn talrijke volgers op deze blog me ook zouden willen volgen op die Blog.

Vriendelijke Groet,

Ik zie U daar

Theo

Deel met Familie, Vrienden en Kennissen, zij zullen U dankbaar zijn | *•.¸♡ ᴡᴏʀᴅᴘʀᴇs-ʙʟᴏɢɢᴇʀs ɢᴇʙʀᴜɪᴋ ᴅᴇ ʜᴇʀʙʟᴏɢ-ᴋɴᴏᴘ ♡¸.•*

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page